Thursday, May 7, 2009

i miss my sis!! huhuhu..

eh..korang ada kakak x??? berapa org??? kakak korang baik x?? hehehe..sy ada kakak tau.. sorg jer.. nama dia atiqah.. dia ni baik tau.. dahla baik..pandai..rajin.. memang bertuah la sepa yg jd adik dia!! hehe... tp..... dia xde kat sni..huhu.. dia ni..jarang ada kat umah tau.. bila dia naik form 1 jer..dia dok ostel smpi form5..pas2 dia rehat kejap lpas spm..trus fly pg kl...duk kat kl smpi la skrg.. huhuhu.. bru2 ni dia ada blk,tp kejap jer.. smggu xsilap.. nak tau?? msa dia blk tuh..sy rsa sy la org yg paling bahagia tau..bukan sbb dia spon sy shoping2..tp sbb sy tba2 jer ada kwn nak sembang2..ada kwn nak gusip2.. hehe..dan nak tau,tba2 jer my sis ada bf!! jeng..jeng..jeng.. selama sy knal dia 20 thun.. xpenah dia ni ada bf..nak cita2 psl llaki pun xde tau.. dia kan budak skema sket.. ulat buku la katakan.. hehe.. well,my sis dah getting older kan... hehehe.. xpela tika ekk..nnt ko kawen dulu la nmpknya...tp klu aku langkah bendul pun.. aku bg ko cincin pun ckupla ekk.. hehehe.. ni sikit info bout my sis...

nama penuh: nur hayati atiqah salleh
nma manja(manja ke??): tika,hayati,tiqz,kakak
d.o.b: 9 sept 1988.. 9988 <--nice no kan?? p.o.b: queen elizabeth hosp.. primary school : sk tambalang tuaran.. upsr = 3a 1b 1c secondary school : smk agama inanam.. pmr = 9a..spm = 9a 3b currently studying at monash university,taking degree in biotechnology..





hehehe..cumil kan kakak sy?? siapa ckp xcumil sy tampar kamu!! hahaha.. kamu mau tau ka?? i miss her so much tau.. dia ni baik sgt2..xkedukut..klu sy mnta duit or nak minta tolong apa2..dia mesti tolong.. hehehe.. betul2 rindu la ngan my sis.. :'( raya tahun ni kami nak pkai bju raya sma2 lg.. hehe..dun worry ek sis,klu xsempat buat bju raya..kita beli jak.. myb raya kat kl tahun ni..tp xpasti lg.. nnt thun ni i spon ur pnya bju raya ekk... so make sure u blk tau.. hehe, luv u n miss u so much babe!!! take care of urself ekk.. study hard!! mmuacchhxx!!!!

5 comments:

  1. waa..cumilnyaaa 22..rindu kamuuu..hehe..keep in touch ar..muahaha...

    ReplyDelete
  2. to aizzat: kakak sy ckp waalaikumsalam
    to sufy: hehehe...tp xbleh kac kalah ko pnya cumil la su.. hehe..

    ReplyDelete
  3. kak...kak pika ka tuh??slim uda..+lawaaa

    ReplyDelete
  4. hehe.. napa fira?? wahh.. fira ni ekk...
    hehehe.. thanx dik..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...