Thursday, May 21, 2009

lu pikirla sendiri..

adess.. sebenarnya malas mau post..penatla.. penat ngan kerja2 mengecat.. huhuhu.. 3 ari mengecat.. tp setelah di pikir2.. hurm..mcm patut gak post.. klu sesiapa yg berkenaan terbaca.. bagusla..

kadang2 sy rsa lucu gak klu tgk prmpn gaduh2 psl lelaki ni..tp bila sy pikir blk..rsa marah plak yg meluap2..apa la,pasal lelaki pun nak gaduh2.. wat?? me?? jap..let me think..prnah ke ek me gaduh psl llaki?? pernah ke ek?? mcm xpernah..cuba my fren..migie ka yg ingat,cuba refresh blk kot2 sy terlupa ke apa.. apala sgt nak bergaduh psl llaki ni.. psl llaki yg perangai mcm s*** tuh pun nak berebut2..

yg sorg ni ckp si s*** syg dia.. si anu yg merampas kunun..si anu plak ckp si s*** ni cinta hati dia.. dan salahkan si sorg ni plak.. apala dorg ni nak gaduh2..(actually xgaduh besar pun..perang dingin kot..ntahla apa bnda tuh) yg penting mmg jiwa kacau la klu dpikir..

sudah terang lg bersuluh yg lelaki tuh xbaik..klu dia baik,xdenya jadi kes curang mencurang begini.. myb llaki tuh xkisah psl sape2 pun...yg penting dia enjoy.. enjoy tgk prmpn bergaduh2 psl dia...(mau d tampar ni)

hurm..nasihat me..sudah2la tuh.. berpijak la d bumi nyata.. byk lg bnda lain yg bleh di buat.. luas lg dunia ni utk di terokai...

p/s:org ckp..klu kita ckp psl org..nnt bnda tuh blk ma kita.. huhuhu.. nauzubillah.. mnta d jauhkan.. huhuu... xnakla my hubby buat mcm tuh.. me cuma nak bg nasihat..terpulang la pada tuan pnya bdn... huhuu..

4 comments:

  1. hehe..pka, yg tu tlmpau obses dgn bopren tu..isk2, teda klass la mau gaduh sal benda kecik tuh!!adeihh..haha

    ReplyDelete
  2. aserehe ha rehe........
    hubby masih sayang kau pikaa~~~

    ReplyDelete
  3. itu la tu su.. susah2.. mmg xda klas langsung la mau gaduh2 psl llaki..org tgk,ketawa kan kita jak.. llaki tu plak makin kembang idung dia.. haiyaa...

    ReplyDelete
  4. hahaha..sepa ka hubby aku tuh zat?? kurengzzz..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...