Wednesday, May 6, 2009

Pasangan Tua Yg Romantik

Ader pasangan yang dah berumur, kira dah tua la... anak2 semuer dah besar2..masuk universiti..kata orang tinggal berdua jer la.. honeymoon hehehehe... Satu malam tu... dok la pasangan nie tadi menonton tv... . dok syok tengok tv... tup ..tup ..si suami nie kata la kat isteri dia... .

"Mah,mah... .. " kata si suami...
"Ya bang," lembut jer jawab siisteri...
"anak2 semua dah besar... semua dah tak duduk ngan kita, kan Mah?"
"Kenaper plak, bang. abang rindu kat diorang plak ker?"
"Tak der la Mah, " ujar si suami

"Dah tu... kenaper plak bang?".. isteri menanya. .heran gak... kot...
"Tak ... abang teringat maser kita muda2 dulu... . mah suka gigit telinga abang, kan...

""Cuba Mah gigit skit..abang nak raser..lamer dah Mah tak buat camtu... "

Mendengar saja kata2 si suami tu tadi... maka berlari la si isterinya tadi kedlm bilik... .

"Mah..kenaper Mah?" "Mah tak sayang abang ker Mah?" soal si suami... si isteri didalam bilik tadi tak menjawab... agak lama lepas tu.. si suami memanggil

" Mah... ooo..Mah.. dah la tu.. jangan la merajuk... meh la kita tengok tv nie... tak per la..Mah tak nak gigit pun tak per la... keluar la Mah, Mah marah ker Mah?" si suami risau takut menyinggung perasaan isteri kesayangannyer itu...

"Tak bang, Mah tak marah"..jawab si isteri dari dlm bilik...
" Dah tu, kenaper Mah dok dlm bilik tu..Meh la kita tengok tv nie... " kata si suami..

-
-
-
-
-
-
-

"Mah tengah cari gigi palsu, bang!"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...