Tuesday, July 21, 2009

assalamulaikum pembuka bicara...

salam.. rasanya dah lama btol aku xberceloteh kat sini..
sbnrnya mcm yang dah jadi..pada aku..family aku..
hurm..meh nak story2 sikit...

sehari lpas aku pos entri kat bawah ni... umah aku kna pecah masuk.. oleh sape?? ntahla..aku pun xtau.. yang pasti kjadian tuh berlaku antara jam 1 hgga pkul 5 pg tuh.. dan disebabkan oleh kjadian tuh..aku pun khilangan laptop yang aku sangat2 sayangi.. :( sampai hati org tuh.. duit aku tuh beli laptop tuh.. sbnrya bukan harga laptop tuh yang buat aku agak tsentap..tapi suma benda2 yang ada dlm tuh.. kira hidup aku 5 thun ada dlm tuh..maksud aku suma gmbr2 aku..kngan aku.. dan yg paling penting gmbr family aku yg aku susah nak jmpa.. dan satu bnda yg sangat2 PENTING ada dlm tuh(buat msa skrg ni) ialah bahan2 aku nak buat laporan.. penting tuh..5bulan aku kumpul brg2 tuh... hurm..tp biarla..bnda dah jd,aku kna pcaya yg ada hikmahnya..

mnurut sumber2 yg xboleh dpercayai sgt..kami suma kna pukau..kna bagi tdo mati..tu yg xsdar dorg tuh msuk..sumber tuh juga ckp yg ada 2 org yg msuk..dan sorg tuh sgt2 biasa ngan mak aku.. apala..bgtaula nma dia sepa..tp alhamdulillah..hasil ptolongan sumber tuh..kami berjaya mnjumpai bnda2 penting bg kami yg perompak tuh buang...mcm ic..surat beranak dan paperwork mak aku..

nak tau x apa impak terbesar kjadian ni pada aku dan family aku?? bkn brg2 yg hilang tuh..tp rsa selamat nak duk dlm umah tuh..lepas dr kjadian tuh..1 mggu aku tdo dlm bilik mak aku..lpas dr kjadian tuh 1 mggu bapa aku xbckp..lpas dr kjadia tuh 1 mggu mak aku nangis..smpi la dia dpt beli laptop bru.. mcm2la.. aku akan pastikan aku bukan org terakhir yg akan tdo..sbb klu aku org terakhir yg tdo..aku takut sgt2.. mcm nak nangis pun ada.. klu korg ada dlm umah aku pas kjadian tuh..brula korg faham apa yg jadi..siapa yg pnah alami kjadian mcm ni..mesti faham trauma yg ktaorg alami.. rasa paranoid jer... hurm..syukur alhamdulillah..skrg segalanya beransur pulih...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...