Sunday, December 26, 2010

Patah Tumbuh Hilang Bganti..

assalamualaikum waramatullah hiwabarakatuh..

hai kwn2.. sy nmpk hepi ke skrg?? xdelaa.. biasa jelaa.. sy dah smbuh ke?? belom laa.. tp sy akan ckp..sy ok jerr yer.. korg suma jgn rsau tau.. hehehe.. sy akan berusaha untuk senyum lebar2 utk kwn2 suma.. sbb sy tau..klu sy senyum..sy comel kann?? lalalalala.. mnyampah ke?? janganlaa..lyn la otak sy yg dah mereng nih.. heeheehee..

msa tgh google2 td.. tba2 tjmpa plak satu lagu nih.. lirik dia mcm kena jer dgn sy.. korg suma tau x lagu in-team..ku serah cinta..?? meh nak share sket lirik dia..

aku tidak mahu berpaling..
pada yg mganggu dan mngugat..
sapa nya.. meletihkan diri..
hadirnya..mngundang penat..

yup.. sy dah xnak dah bpaling pd org yg hnya mgundang penat dlm hdup sy.. hdup kta nih indah.. jd jgn nak spoil kan dgn bnda2 yg hnya mncacatkan keindahan hdup.. so..live ur life gurl..!! xpyh nak kenang2 cerita yg dah sudah.. hehee..

akan ku serah cinta ini
bukan lagi pada manusia
kerana cinta martabat itu
bsalut sgunung kepalsuan dan kepuraan.

yg ni sy rsa.. dr dulu lg sy patut dah buat.. mmg cinta kpd Allah tuh adalah stggi2 martabat dalam dunia nih.. malah cinta kpd Allah tu adalah cinta sejati..cinta yg hakiki.. tp sy skrg btol2 dah penat nak bmain dgn cnta sesama insan nih.. sbb dah byk kali tertipu.. tertipu?? tipah tertipu ke?? xdelaa.. dah byk kali gagal.. so, enough with the game..

aku adalah aku sekarang
biar terbuang tetap bjuang..
akan ku serahkan cinta ini..
stulus hati dgn keikhlasan..
aku adalah aku yg skrg..

mesti ada yg ckp.. mcm poyo je.. biar terbuang tetap bjuang.. apelaa.. podahh.. heyy.!! put urself in my shoe..for once.. bru ko bleh ckp mcm tuh.. sbb kta nih kdg2..nak ckp org snang jer.. nak nasihat kan org snang jer.. klu org lain.. bleh tepuk2 bahu ckp.. "bunga bkn skuntum..kmbang bkn seekor babe.." "patah tumbuh,hilang bganti.. jgn rsaulaa.." tp bla kta sndiri yg kna mcm tuh.. nak sebut ikhlas dr hati "pasti ada hikmahnya" pun susah tau.. sy dah rsa dah..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...