Thursday, February 24, 2011

Teruja..!!

Assalamualaikum WBT kwn2..
hehehe.. tba2 rsa gembira ari nih ek..
lpas jak bgun tdo.. mkn tros update blog..
mcm xsempat2 jer..pda hal sok ada test..


Study pka..Study.. Aish..Aish..


Sbnrnya nak kongsi kat korg.. korg suma nak tau x..?
Kat Kafe Pelajar 1 UTeM..dah ada bnda bru tau..
Nak tau x..Nak tau x apa??
Hak3..gelak mcm nak tkeluar anak tekak..
bkn pa..sy sgt2 la TERUJA dgn bnda nih...
dan sy tgk..rmai gak yg teruja..tp xleh nak lwn keTERUJAAN sy laa..
Nak tau x apa..??.. Jeng... Jeng.. Jeng..


 AISKRIM..!!!


nmpk x kat tgn tuh..?? AISKRIM..!!! (muka TERUJA)



nih lg sorg TERUJA jgk.. =)



dan ini adalah flavour2 yg jd pilihan..

 Dan booth itu sntiasa mnjadi tumpuan yer..

 Oleh mereka......

Dan mereka.. hihihi..

Dan..Dan..Dan... Kesokannya.. hehehe.. kami xbsalah yer.. Pak Cik Bas UTeM yg lmbt smpi.. so,drpd termangu2 kat ctu.. layannn.. Zazzz..!!!

tu dia...mlantak lg.. hak3..


dan dia lagi.. hak3..

Dan..Dan..Dan...
selepas melantak aiskrim.. ktaorg g pnjat Bkt Beruang.. hehehe... tp xsmpi puncak pun..xlarat laa..huhuhu...

 ni muka mereka2 yg pitam ek... Opss.. =)

 dan ini plak muka org yg semput.. hak3..



yeah..!!! kami hebat..!! hahaha..


4 comments:

  1. dan ari nih dia psang banner yg buat kta suma makin teruja.. hak3..

    ReplyDelete
  2. muka2 pelanggan tetap bli aiskrim. hahahh

    ReplyDelete
  3. haha..tau xpe.. asyik muka ktaorg jer.. excited gler ngan aiskrim.. hak3..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...