Sunday, March 27, 2011

Mungkin Aku Salah D Mata Mu..

Assalamualaikum.. Celamat Ari Ahad Cumer.. hik3..

Mungkin Aku Salah d Mata Mu..
Mungkin Aku Lemah d Mata Mu..
Tapi Tak Pernah Tpkir Kau Pergi Tinggalkan Aku..
Bila Aku Salah D Mata mu…
Bila Aku Lemah D Mata mu..
Ku Hanya Bisa Memohon Maaf Atas Salah Ku..

Intro entry kali nih.. Lagu Maaf – Radja.. layan gak lagu nih sbnrnyaa.. Sumer org slalu tnya sy..Ko marah dia ka Pika?? Ko benci dia ka Pika?? Ko sakit hati dgn dia ek?? Apa yg dia buat kat engko?? Wooowooo.. sabar2.. sorg satu soklan jer ok..

Awak..
Awak usha2 sy msa dalam kelas.. pas2 tbawak2 pg FB.. itu salah AWAK..
Saya plak layan awak.. itu salah SAYA..

Disebabkan Bday kita tarikh dia dekat2..awak kata nak blnja sy mkn.. itu salah AWAK..
Saya plak stuju dan pg bagi Hadiah kat awak.. tu salah SAYA..

Lpas kta celebrate bday sama2..awak upload gmbr..ckp kat suma org.. Saya Girlfriend awak.. pdahal kta xpnah declare pun.. Itu salah AWAK..
Saya plak diam dan biarkan je mcm mengIYA kan.. Itu salah SAYA..

Masa kita ‘COUPLE’, awak byk nasihat sy..Jgn mcm nih..Jgn mcm tuh.. tp sy pandang remeh jer sumer bnda2 tuh.. itu salah SAYA..
Dan awak plak aggp..sy akan berubah.. tu salah AWAK..

Bila UMMI awk tau sy org jauh..dia xsuka.. Sy cdangkn,biar kita kawan biasa jer.. Awak xnak.. Awak kata nnt hati UMMI akan lembut jgk.. Sy percaya kata2 awak.. itu salah SAYA

Masa kita ‘COUPLE’ gak.. sy xpenah nak hargai apa2 yg awk buat utk sy.. Janji pkul 8 tp sy trun pkul 8.30.. Itu salah SAYA..
Awak bg saya cincin..tp sy xpenah nak pakai..sbb sy rsa leceh.. sy tau awk terasa tp awk aggpkan jer sy tak biasa pkai cincin.. itu salah AWAK..
Bila sy rsa tension dan nak marah..slalu jer awk jd mangsa..pdhal awk xtau pape pun.. tu salah SAYA..
Saya kata sy mmg ber“ANGIN”,tp awak kata awak xkisah.. tu salah AWAK.. 
Saya aggap awk mcm kawan jer..tp awak tlalu baik dgn saya.. dan Saya Jatuh Cinta Dengan Awak..OK..  ini SALAH TERBESAR SAYA..!!

Dan bila saya dah jatuh cinta dgn awk.. awk dah berubah.. bila sy tnya kenapa awk mcm dah berubah..? Awak kata sy MANJA.. xboleh nak tggal kejap.. pas2 awk sebut nama “DIA”.. dr situ sy tau AWAK dgn DIA dah ada “something”.. tp awk kata xde pape.. dan sy percaya.. Itu salah SAYA..

Bila awak balik kg..awak kata UMMI awak bkeras xbagi sy kawan dgn awak.. awak kata awak xleh nak teruskan sbb UMMI xbg awak bcinta masa tgh belajar..saya plak percaya suma kata2 awk.. Itu salah SAYA..tp Saya xnak awak jd Anak Derhaka..

Lpas kita xde pape..Berminggu2 sy Bersedih.. Makan tak Makan.. Tidur tak Tidur.. Hari2 sy msg awk.. Hari2 awak maki saya.. tp sy ckp kat diri sy.. awak tpaksa buat mcm tuh..sbb awak syg UMMI awak.. Yelaa.. kan AWAK ckp.. “GIRLFREN NIH.. 1 PERGI, 10 BOLEH CARIK..TP MAK YG BERANAK KAN KITA..SORG JER DLM DUNIA NIH..” dan sy pcaya bulat2 kata2 awk.. Itu Salah SAYA..

Tiap2 hari sy tgk Henfon..sy tggu msg awk.. sbb sy rindu awk.. tp awak xmsg pun.. Saya ckp dgn diri sendiri… “seSEDIH2 sy rindukan awk..awk lg SEDIH rindukan sy..sbb awk SAYANG sy lebih dr sy SAYANGkan awk…” dan bbekalkan ayat tulaa sy kuatkan smangat untuk hdup..sbb sy btol2 ingat awk pun sama.. Tu salah SAYA..

Sebelum tahun 2010 mnutup tirai.. sy Google nama “DIA”.. Ini Salah SAYA.. tp kita xkan dapat expect apa yg Google boleh bg kat kita.. tp untuk Saya..Google bg sy sbb utk teruskan hdup tanpa mngenang awk.. Google bg Saya sbb utk mbenci awk.eh silap, sy xpernah Benci awk..tp sy sgt Benci dgn apa yg awak dah buat.. sy boleh terima kalau awk kata awk nak ptus sbb awak dah jatuh cinta kat DIA.. tp sy xboleh terima bila awk kata awak xboleh nak teruskan hdup ngan sy sbb UMMI awk xbagi..sbb perangai sy teruk..sbb sy xpenah nak berubah.. sy xboleh terima bila awk letakkan semua kesalahan d bahu sy.. sbb kalau awk nak tau, penat tau pikul beban tuh..! 

Pic credit to Pak Cik Google..

P/S: Entry yg agak emo.. Sbb mggu yg agak emo.. dan sy mmg EMO.. =(

1 comment:

  1. ololololo... cian jga bh si pka ni.. bah ging.. sabar2 syak ko ah... let it be.. INGAT!!!

    1 PERGI, 10 BOLEH CARI!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...