Wednesday, April 6, 2011

Sudah Jatuh Di Timpa Tangga..

Assalamualaikum WBT..


Minggu nih mmg minggu yang malang utk sy ke apa?? Ari Isnin ari tuh..msa kat dlm kelas, boleh2 plak kaki tersadung....dan2 jer pastu sandal sy terputus.. ulang suara ok.. TERPUTUS..!! Sedih kot.. Dahlaa sandal ksygan.. huk3.. seb bek ada Ain Chan pnjamkan kasut dia..klu x, xtau nak bgerak mcmana ari tuh.. 


Tu cerita ari Isnin.. Selasa plak.. tgh syok2 msg ngan member.. tba hp "NO ACCESS TO NETWORK".. bapak bengang.. mak pun xbengang mcm nih..!! Aishhh..taulaa sy dah servey2 nak beli henpon baru.. Xkan tu pun trus nak majuk kot..??? OK..kpd Anda..Anda..dan Anda.. klu nak kol atau msg sy.. siler refer kpd kwn baik + classmate + housemate + roomate sy = Syahmin ok.. Dah.. entry yg xde pngisian yg mnarik.. saja nak melepaskan geram dan sakit hati..




Henpon ku dlm kenangan.. =(


P/S: Jgn ckp sy nmpk kurus dlm gnbr nih.. sbb baju nih sy dah xmuat nak pakai.. hak3..

1 comment:

  1. hehe dlm tandas pon jadi nak bergambo.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...